Heeft u een klacht over een van de aangesloten corporaties, dan kunt u deze schriftelijk indienen via
het online klachtenformulier.

Uw klacht wordt altijd door de secretaris doorgestuurd naar de desbetreffende corporatie om hen de kans te geven uw klacht op te lossen. De Klachtencommissie mag geen klacht in behandeling nemen die nog niet de interne klachtenprocedure van desbetreffende corporatie doorlopen heeft. Heeft de corporatie uw klacht niet binnen korte termijn behandeld of is de oplossing die de corporatie aandraagt niet tot uw tevredenheid, dan wordt er een hoorzitting gepland. De commissie neemt alleen klachten in behandeling die gaan over de woning, het gedrag van één of meer medewerkers van een corporatie of van bedrijven die werken voor de corporatie. De commissie behandelt geen klachten die onder de rechter of de huurcommissie zijn. Heeft u een klacht over de hoogte van uw huur, dan kunt u terecht bij de Huurcommissie. Heeft u een klacht over het woonruimteverdeelsysteem, dan kunt u terecht bij  Woonkeus Stedendriehoek.

Twijfelt u of uw klacht door de commissie kan worden behandeld?
Neemt u dan contact op met de secretaris voor meer informatie.